Testează-ți cu succes ideea de business prin crowdfunding și STARTARIUM îți dublează finanțarea dorită!

e69228d1-7c0f-4727-a5a8-512c178c2f3b

Odată cu lansarea Startarium în 2016, pe lângă modulele de conținut online (videotecă, articole, interviuri), laborator și mentorat, dedicate susținerii și educării antreprenorilor, am creat și platforma de crowdfunding pentru startup-uri. Aceasta vine în întâmpinarea nevoilor de testare a ideilor antreprenoriale și finanțarea la început de drum în Orașul Antreprenorilor.

La doar câteva luni după lansare, introducem mecanismul de dublare a fondurilor strânse prin crowdfunding: astfel, cele mai performante campanii care sunt finanțate cu succes de susținători, primesc o sumă suplimentară, egală cu obiectivul fixat pentru campanie, în limita a 4.000 de euro fiecare.

Cum funcționează?

În perioada 22 mai – 15 septembrie, orice campanie de crowdfunding încheiată cu succes pe Startarium intră automat într-o competiție, la finalul căreia vom recompensa cele mai îndrăznețe și convingătoare 6 proiecte, astfel:

  • Top 3 campanii cu cele mai mari sume strânse beneficiază de dublarea obiectivului financiar pe care și l-au stabilit, până la maxim 4.000 de euro fiecare.
  • Top 3 campanii care au cei mai mulți susținători beneficiază de aceeași dublare a obiectivului financiar, în limita a maxim 4.000 de euro fiecare.

Dublarea finanțării va fi acordată doar pentru campanii cu target de minim 1.000 de euro, respectiv minim 20 de susținători.

Dacă ai mai multe întrebări despre mecanism sau despre crowdfunding sau pur și simplu dorești să lămurești anumite aspecte ale ideii tale de campanie, echipa noastră îți este alături! Ne poți scrie pe contact@startarium.ro iar noi vom reveni cu răspunsurile de care ai nevoie.

Ce ar trebui să mai știi despre crowdfunding în Startarium?

În primul rând, este o oportunitate nu doar de a strânge fonduri pentru afacerea ta, ci și de a-ți testa ideea și de a-ți recalibra viziunea. Este o soluție excelentă pentru oricine are o idee clară de business sau produs și nu-i lipsesc decât fondurile inițiale sau feedback din piață. Ai deja afacerea pusă pe picioare, dar te pregătești să lansezi un produs nou? În continuare ești un candidat perfect pentru a iniția o campanie de crowdfunding. Poți consulta secțiunea de termeni și condiții pentru a vedea toate criteriile de eligibilitate a proiectelor.

Câți bani se pot strange într-o campanie de crowdfunding?

Răspunsul la această întrebare depinde doar de tine ca inițiator al campaniei, targetul pe care ți-l fixezi și câți oameni convingi să te sprijine. Până acum, 4 campanii s-au finanțat cu aproape 10.000 de euro în doar 1 lună. Te poți inspira din poveștile de succes ale Zuriell, Ento, Lemnia și Make-up Șevalet și poți vedea aici campaniile active.

Comisionul pe care îl percepe operatorul de plăți, mobilPay, este de 2%. În afară de acesta, Startarium nu percepe niciun comision de intermediere, toți banii strânși ajung la inițiator în 10 zile după finalizarea campaniei.

Pe Startarium poți posta o campanie de crowdfunding urmând doar 3 pași. Ține doar de tine să afli cum faci primul pas!

Sursa: startarium.ro

Advertisements
This entry was posted in Evenimente, Lumea noastra, romania and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s