De la bara si show-uri XXX, in lumea afacerilor din Rimini, Italia

Immagine 269Fosta iubita a Laurei Andreșan vinde gențile marca ”Diana Cordeanu” pe piața din Italia

Diana Cordeanu, mai vechea noastră cunoștință din paginile revistelor deocheate românești sau din pictorialele pentru adulți, a ajuns femeie de afaceri în Peninsulă. Vinde accesorii semnate cu numele ei. Când vorbeşte cu presa are o singură dorinţă: să nu mai fie întrebată de show-urile din trecut sau de excesele de lesbianism unde parteneră i-a fost Laura Andreşan, viitoare fostă nevastă, la un moment dat. Un alt punct sensibil este și Adrian Mutu, scandalul cu drogurile și desparțirea definitivă dintre Cordeanu și Andreșan.

Cu 5 ani în urmă Diana Cordeanu a lăsat România pentru Italia. Trăieşte în prezent la doi paşi de mare, la Riccione, o staţiune de lux din provincia Rimini. S-a căsătorit cu un italian, are o fetiţă şi planuri să-și lanseze la nivel internațional marca de accesorii. A ales să facă genţi pentru că, susține ea, ”poşeta este un accesoriu nelipsit din dulapul unei femei. Doamnele italience, de orice vârstă, sunt mereu la modă, mereu atente la noutăţi”.  Staţiunea unde locuieşte este un loc oportun pentru comerţ întrucât turismul reprezintă punctul forte.

Ce a adus nou pe piaţa de profil? Decorarea produselor sale cu cristale Swarovski și imprimeurile cu chipul fetiței ei. „Genţile mele sunt făcute dintr-un material numit PVC, o piele ecologică imprimată. Fiecare geantă este unică, nu apar două modele la fel sau două de aceeaşi culoare. Combin pielea ecologică, cu cristalele Swarovski şi accesorii personalizate”, spune Diana.

Vrea să fie unică, să nu se „identifice cu mulţimea”. Imprimeurile utilizate sunt imagini abstracte sau părţi ale corpului uman, de multe ori Diana folosindu-se în creaţii de imaginea fiicei ei. Produsele fac parte din categoria de lux, însă pot fi cumpărate şi de o domnişoară de 17 ani, dar şi de o doamnă sofisticată de 50.

lifestyle_new5_bigS-a lansat în 2007 la Săptămâna Modei la Bucureşti şi i-a propus Monicăi Columbeanu să reprezinte imaginea mărcii pe o perioadă de un an, până în decembrie 2008, asta după ce anterior, Diana însăşi a fost model pentru creațiile ei. Spune că s-a apucat serios de treabă pentru că vrea să îşi facă numele cunoscut  internaţional, dar nu din revistele cu apariţiile porno, ci ca designer. A ajuns deja la cea de-a doua colecţie de curele şi genţi, iar din luna martie 2008 a inceput să ia parte si la târguri de specialitate importante, participând la Târgul de Pielărie ”Mipel” din Milano.

Ambiţia Dianei este să își construiască o imagine total schimbată de cea pe care o avea în ţară şi să se întoarcă pe podium ca manechin, chiar dacă soţul ei este o persoană foarte geloasă. A făcut deja demersuri la o agenţie de modele din Milano, pe care încă nu o dă la iveală. „M-am distrat destul cât am fost singură. Acum vreau să îmi văd de familie şi afaceri. Brandul meu va fi un nume mare în accesorii”, promite Diana.

Daniela Vitelaru

This entry was posted in Povesti de succes despre romanii de pretutindeni and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s